„RÓŻNICA MIĘDZY KONSTRUOWANIEM A KREATYWNOŚCIĄ POLEGA NA TYM, ŻE RZECZ KONSTRUOWANĄ MOŻNA POKOCHAĆ DOPIERO, GDY JEST GOTOWA, NATOMIAST RZECZ KREOWANĄ KOCHA SIĘ, ZANIM JESZCZE POWSTANIE" Charles Dickens


5 lutego 2014

[183] ATC

Artist Trading Cards  (ATC) to artystyczne, ręcznie wykonane karty kolekcjonerskie. Wymiary karty wynoszą dokładnie 8,9 cm x 6,4 cm.

Z nowym rokiem na blogu  ArtGrupy zaczęła się  comiesięczna zabawa wymian ATC.  Tym razem i ja dołączyłam do tej wymianki. Zrobiłam swoje pierwsze ATC w życiu. I na pewno nie ostatnie.  Temat na styczeń to "KROPKI I KOKARDKI".




Swoim ATC wymieniłam się z BLUE-NIKĄ 

A takie śliczne ATC dostałam od Moniki




6 komentarzy:

  1. ooooo! byłoby smutno, gdyby takie piękne wypracowane ATC nie zawitało do Art Grupy! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje pierwsze ATC jest wystrzałową kreacją-śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo... nie wygląda, że to Twoje pierwsze ATC... super!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz oraz odwiedziny, pozdrawiam cieplutko oraz zapraszam ponownie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...