„RÓŻNICA MIĘDZY KONSTRUOWANIEM A KREATYWNOŚCIĄ POLEGA NA TYM, ŻE RZECZ KONSTRUOWANĄ MOŻNA POKOCHAĆ DOPIERO, GDY JEST GOTOWA, NATOMIAST RZECZ KREOWANĄ KOCHA SIĘ, ZANIM JESZCZE POWSTANIE" Charles Dickens


6 stycznia 2015

[212] CZAS KALENDARZY

Powstało kilka kalendarzy, niestety nie wszystkim zdążyłam zrobić zdjęcia :(
Niektóre, np. te z papierów UHK Gallery robiły się, jak ja to nazywam, same. Papiery są takie, 
że wystarczy je tylko ponaklejać i właściwie nie trzeba nad projektem zbytnio myśleć.





Z Holmesowych papierków powstały 4, niestety 2 pofrunęły w świat zanim je obfociłam. 
Jak będę u znajomych i nie zapomnę, to zrobię im fotkę, niech też mają :)

Te fioletowe to piątkowa noc  z UHK




a te niżej to sunday też UHK




Do zrobienia "motocyklowych" użyłam mało motocyklowej kolekcji "beyond imagination" 
z nieistniejącego już ILS



  
I ten też z papierów ILS, kolekcja "about spring"


Mam jeszcze trochę ILS-owych papierów, ale tak jakoś trudno mi się z nimi rozstać :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony komentarz oraz odwiedziny, pozdrawiam cieplutko oraz zapraszam ponownie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...